Monday 23 January 2012

sesungguhnya....

hari2 aku menangis sebab cinta.. cinta yg telah pergi, rindu yg tlah mnghilang.. aku kecewa dgn cinta.. aku iklas dgn dia, tp apa kan daya.. dia lebih mencintai si dia..
tipu lah kalau xde rasa cemburu ble aku tidak lagi sebahagian dalam hidupnyaaa..... dalam rayuan aku untuk pertahankan cinta, dalam esakan tangis aku.. dye x kan kembali cinta dgn aku.. yea, itu muktamad bg nya. noktah.
aku terus menangis dan terus menangis, aku x hiraukan sape sekeliling aku di kala aku berduka, aku kecewa dengan balsan yg diberi....

 the hardest thing to do is to watch the one you love, love someone else.. 
Onion Display Icon
bgaimana cara untuk membuat kau bhgia,telah pelbagai ungkap dan kata agar kau percaya cinta aku berharga, namun kau begitu saja, tidak pernah merindui aku...

Hati wanita ni macam gelas kaca, mudah pecah. Bila dah terluka, susah nak rawat balik.. aku byk berkongsi sedih dgn kawan2 aku.. dorang lah yg beri kata2 yg boleh aku bernafas..
"Cinta sbnar hanya pd Yang 1 tu taw :)"

yea.. aku kecewa sb cinta kan org tu smpai lupa ad cinta yg lebih setia :')
iaitu.. cinta pada ALLAH.. subhanallah.. 
MSN Onion Display Icons

p/s : thanx kawan. aku hargai keprihatinan kamu semua..

No comments:

Post a Comment