Friday 27 April 2012

hang out wif my superb duperb BFF

ya salam korang !
di pagi petang yang cerah ni, aku ade nk cite lah cikit.
cite ni sangat lua biasa. errmm maybe yes maybe not ! muehehe
cite nya bermula begini.....

pada suatu petang pada kul 7.19 p.m, hari rabu. bertempatkan di wangsa walk mall.
dari citu lah cerita kami bermula. aku dan kawan2 aku dh wat kputusan watching movie.
tajuk cite tu THE CABIN IN THE WOODS
punya lah excited nk tgk cite horror ni. al maklum lah tgk trailer jew dh seram kan?
korang dh tgk kew trailer nya? bawah ni lah trailer nya....
seram kan? rasa nk tgk kan??
ok ble tgk jew cite tuuu.. gila sangat tak best !!(ayat perli tu) ppfffttt~
okeyh lah.. sebenARNYA siyesly, aku ngan kawan2 aku pon konpius ngan cite ni. cte ni horror kew funny movie?
siyes, mmg balik tu masing2 x puas hati ngan cite tu..
background dah seram dah, dah hebat dh suasana nya tapi nape ble actor tu ckp jew mmg klakar..
apekah cite ni? manekah rasa seram gilerrrrr tu?
seram nyaaa (konon nya lah)
dari beginning cite sampai lah ending cite.cite ni semata2 ade zombie kew? aigoo2~
pastu ending lak mcmtu?? bak kate membe aku.. kat kepala kau nanti akan kua yang ni jew..
"???????"
pastu dah habis jew cite tu.. kami mula lah x habis2 berceloteh bercerita tentang movie tu. mula lah kami wat cite sendiri (gossip girl konon). cite kteorg x sampai mcmtu jew, kami pown gi lah tutti frutti..duduk kat port yang baikkkk punya. ade sofa yang mahal dan ade TV yang besaaqqq habaq hang. memang heaven kan?
from left : dd, me, tina and ola
 kami xyah wat gaya comel sebab kami dah comel.. erkk boleh? haha
ni kowt mimik muka kteorg ble nk lupakan ZOMBIE tu

konon nk makan sambil borak2 sal lain.tapi ble ngadap tv kat tutti fruity tu, depan tu kua cte yang wat kteorg gelak GILEERRR berguling2..ZOMBIE.. zombie lagi? zombie?? otak aku ngan kawan2 aku dah pnuh ngan zombie?? atau aku dan kawan2 aku dah takde perasaan tentang zombie??
nampak zombie jew kteorang ketawa. x tau lah nape kan.. sampai satu tahap tu mungkin org igt kteorang gila kowt.

 
baca yg highlight merah tu.. itulah yang kami suka sangat~(letak tangan di bahu mata ke atas)


gituw lew kteorang bila tak puas hati cite. habis sumer dinding pesbuk dok conteng sal cite ni jew.
neway, memang had fun ngan dorang. luv u ollss~ thanx coz stil being my bff :-*

p/s : dont judge a story like its trailer >> peribahasa sendiri sudahh :D

No comments:

Post a Comment