Sunday 25 December 2011

KenAnGaN yAnG TaK leYh LuPa..part 2

nape ngan aku sampai ade part2 ni? korang igt dh hbis kew? situasi skrg ni tyme aku balik lak.. tyme tu aku nek train.. my stories is beginning.....

pas aku setel kan urusan mara aku, aku pown gi lah terkedek2 nk blik nek train..

train ni lah yg aku naik

ntah nape ramai sangat org.. nseb bek lah aku dapat tempat duduk.. pastu sampai lah satu stesen.. dgn erti kata lain.. "stesen berikutnya......"

lagi lah ramai org masuk.. dlm sesak2, aku ternampak ad sorang makcik ni.. dye layak duduk.. muka pown nampak penat jew.. walau berbangsa cina, aku rasa mmg sepatutnya bg dye duduk..

Onion Display Icons
dari citu aku pown berdialog lah..

aku    : aunty, duduk lah sini.. (sambil aku nak bangun)
aunty  : eehhhh xpe2, u duduk saja.. aunty punya stesen dekat saja.. (sambil dye pgg bahu aku, sampai terduduk aku dibuatnya)
MSN Onion Emoticon
aunty tu tolak offer aku.

aku masih x puas hati lagi.. bersungguh2 aku tanya..

aku    : betul kew aunty.. (style yg sama, aku nk bangun dari kusi tu)
aunty  : takpa2.. aunty dekat saja. u duduk saja maaa..

aku trus terdiam x terkata ape2.. dh dua kali aku offer kan..

Onion Emoticon
kecewa jap..

x lama pastu, makcik tengah dok belek2 dalm beg tangan dye yg agak besar..mcm mencari something.. aku hanya mampu pandang ke tingkap.. dengan x semena2.. aunty tu usik bahu aku.. dengan erti kata lain, cuit bahu aku..

aunty : nah amik lah. (dye hulurkan sesuatu untuk aku)
aku   : erm, untuk sy? (tetibe soklan kurang bijak yg muncul)
aunty : (hanya tersenyum dan mengangguk)..
aku   : terima kasih aunty (senyum aku ikhlas, sambil aku rasa sekeliling pandang kat aku)
aunty : sama2.

Monkey Emoticons Onion IconsMonkey Icons
wah mcmni kowt dalam hati aku.. hehehe

ntah nape aku rasa berbaloi aku selalu wat mcmmni.. mmg style dari dulu, kalau ad budak kew, makcik nk duduk mmg aku trus bgun.. :)
owh korang nak tau ape yg aunty tu bg? 

makcik ney bagi aku gegula mcmni.. sweet kan? :)

p/s : walaupun kecil, tp penilaian tu sangat berharga kan? Monkey Emoticons

No comments:

Post a Comment