Monday 4 February 2013

utusan dari mimo(me) kepada JPNR, segamat (:



Salam, saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan yang tidak terhingga pada pegawai-pegawai yang terlibat dalam JPNR.

Pada mulanya saya tidak tahu akan kewujudan program atau aktiviti untuk pelajar yang duduk di luar kampus. Setelah di lantik sebagai exco.  Saya amat berbesar hati dan bersyukur, dengan jawatan yang diberikan, banyak tanggungjawab yang harus dipikul terutama nya untuk menarik minat pelajar ijazah yang duduk di luar kampus untuk menyertai program ini. Program ini tiada yang semudah yang disangka untuk menarik pelajar NR jika kita tidak usaha. Alhamdulillah, penyertaan pelajar masih memberangsangkan. Kewujudan JPNR ini menaikkan semangat saya dalam menglibatkan setiap aktiviti yang dijalankan oleh JPNR. Ia juga memberi saya keyakinan dan kecerdasan minda dan secara tidak lansung mudah berkomunikasi antara satu sama lain. Program-program yang dianjurkan oleh JPNR ini banyak memberikan manfaat kepada pelajar, kekuatan fizikal dan mental, dan lebih bertanggungjawab.

Sukar untuk mengambarkan tentang perasaan ini. Perasaan suka, duka, gembira bersama, perasaan teruja dan sebagainya.  Saya telah buat yang terbaik dan ingin menjadi lebih baik di masa akan datang. Akhir kata,  There is no short cut for us to success except you put yourself on it”

p/s : terima kasih kerana mempercayai saya untuk pikul tanggungjawab ini. so much love :-*

No comments:

Post a Comment