Monday 23 January 2012

bila cinta kita di dusta :(

mmg cinta takkan datang kalau kita tak berusaha.. tetapi cinta akan pergi kalau bukan jdoh kita.. tp adakalanya hanya sia2 dan buang masa utk bcinta yg lebih serius. yea, mmg tau.. kita akan dapat org yg salah sblum kita akan dapat yg terbaik.. dan, bila kita tlah bcinta dengan org yg salah, kita akan dapat suatu pengajaran dan juga pengalaman.. sekali gus boleh mematangkan kita dalam percintaan..tp itu lah amat mnyakitkan bila dah cinta sesungguhnya. yea, mmg kita tau ade masa boleh mgubatnya mungkin cepat ataupun lambat....
Onion Display Emoticons
buang masa ke??

bg pndapat saya, bila kita sedang berpasangan or erti kata lain, kita sedang bercinta.. jangan lah hanya salah seorang tu jew yg berusaha untuk mecapai kebahagiaan.. bialah sama2 dan seiringan dengan usaha untuk jadi lebih baik dalam perhubungan.. insyaallah, barulah sama2 mengecapi kebahagiaan yg diidamkan..
Onion Display Emoticon
penantian suatu pengorbanan atau penantian suatu penyeksaan???
saya ckp mcmni sebab.. bukan untuk umum sahaja tetapi untuk diri sendiri gak.. saya x kuat untuk hadapi sumer.. takut pd yg akan dtg, takut pd kpercyaan pada dia yg makin hilang, takut utk kesetiaan yg makin pudar pada drinyaaaa... :'( entah nape, hati tertanya2 n fikir, ape salah sy jika jd setia, ap salah sy bercinta penuh keiklasan. namun yg dibalas hanya lah khianati cinta.. apa sebenarnya kebahagiaan hidup??
Monkey Winks
apa salah ku?

ini mmg betul ap yang sy rasa..kalau kita bpisah tp susah kita nak lupakan org tu, bmkne kita telah seiklasnya mencintai org tu..walaupun sekejap, tetapi mnyakitkan....tp kalau org tu x iklas bcinta ngan kita, dye x kan hargai stiap detik dan waktu bersama..


MSN Onion Display Emoticon Set
cintaaaa.. jgn pergiiiii~


p/s : kalau itu jodoh kita, cinta itu x kemana pun. dia akan tetap bersama kita. insyaallah.

3 comments:

  1. banyak kan bersaba kayyy..

    ReplyDelete
  2. jgan brsedih.........semua 2 dugaan dlm hdup.......hadapilah dgan tabah dan sabar......pasti 1 ari nanti sinar bhagia akan dtang..........cuma prlu brsabarrrrrr...........

    ReplyDelete