Monday 27 February 2012

Di saat aku menangis keranamu..

Di saat aku menangis dihadapanmu, itu bererti aku tidak dapat menahannya lagi tentang kesedihan yang dihadapi. Aku masih ingat lagi, di saat kau memegang tangan saat aku menangis, di situ aku berharap aku akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu..Tapi lama-lama kau membiarkan aku pergi,  dari situ aku mulai rasa sedih yang teramat. dan dari situ lah bermulanya yang aku tidak akan kembali menjadi diri ku yang dulu, selamanya!


aku jenis xkan menangis dengan senang, tapi di depan yang orang yag aku sayang, aku jadi lemah ! yea, x sangka aku menangis dengan mudah hanya kerana aku sangat menyayangi kau. aku sanggup turunkan rasa ego aku hanya kerana kau.. 
aku menangis kerana kau.. di saat aku mengalirkan air mata, kau gengam erat tangan ku. di saat itu, aku mahu kau mengerti yang aku sentiasa dan tetap bersama kau sepanjang hidup kau walau apa pun. dan aku juga berharap kau tidak sia-siakan aku.


tapi, kerana keputusan kau, kau seolah-olah telah merosakkan kehidupan ku.. kau telah buat hidup aku jadi tak tenteram. tapi apa yang aku mampu buat untuk kau kembali pada ku? aku tak mampu buat apa-apa pun. aku cuma mampu undur diri demi kebahagiaan kau. Mampu lagi kah aku untuk tertawa disaat kau bahagia...




Saat aku menangis didepanmu, saat aku menangis keranamu. Lihatlah jauh kedalam mataku. Dapatkah kau lihat dan kau rasakan SAKIT yang dirasakan oleh ku hanya keranamu.. 
aku harap kau kan mengerti betapa berharganya diriku.



Aku terus terdetik dan berfikir.. apakah keistimewaan pada aku ini ? yea, aku tiada apa-apa yang istimewa berbanding dengan kebahagiaan kau. aku hanya mampu TERSENYUM dibalik KESEDIHAN yang aku hadapi..


aku harap  TITISAN air mataku dapat membawa PERDAMAIAN.

2 comments:

  1. mimo... :( be patient yeah!! u deserve better baby!

    ReplyDelete
  2. thanx dear.. huwaaaa.. hanya tuhan jew yg tau mcmne rase sedih ni :(

    ReplyDelete